Thứ Ba, 9 tháng 12, 2008

Popolo November 2008

Yaotome Hikaru
December 2nd, 1990. Born in Miyagi. Blood type O.
“I was loved the most because I’m the youngest”
Hikaru 3 years old
I made igloos on snow days
I was mischievous when I was a kid. I was a kid who never got tired of getting warned at parks or in schools. I’m the youngest out of the 4 siblings so when I look back at those days when I was little there were many things I’ve done because they told me to. I’d get hit by a bat that was bigger than me (laughs). Also, my older sister or brother would make me tape them singing (laughs). My house was in Miyagi and so we would shovel off the snow on snow days. I clearly remember making igloo in the yard.
Recent condition JUMP Press
Making songs on laptop is fun
I’m really into making songs on the laptop right now and I’ve already made about 5 songs. The genre is rock or hip-hop.
Yaotome Hikaru
Sinh ngày 2 tháng 12 năm 1990 tại Miyagi.Nhóm máu O
"Tôi được cưng chiều nhiều nhất vì tôi là người nhỏ nhất"


Yaotome Hikaru - 3 years old

Tôi làm một cái lều tuyết trong những ngày tuyết rơi.

Lúc còn nhỏ tôi rất là tinh nghịch. Tôi chưa bao giờ biết mệt với công việc làm náo loạn ở công viên cũng như trường học. Tôi là người nhỏ nhất trong 4 anh chị em nên khi tôi nhớ lại những ngày ấy khi tôi còn nhỏ tôi đã làm rất nhiều việc mà họ bảo tôi cần làm.Tôi đã bị tấn công bởi 1 con dơi lớn hơn tôi (cười) Nhà tôi ở Miyagi nên vào những ngày có tuyết,chúng tôi thường dùng xẻng xúc tuyết.Tôi vẫn còn nhớ rất rõ khi làm 1 cái lều ở ngoài sân

Sáng tác bài hát trên laptop rất là vui. Tôi thích sáng tác bài hát trên laptop bây giờ và tôi cũng đã sáng tác được 5 bài rồi. Thể loại rock hoặc hip hop

Không có nhận xét nào: